Tervetuloa tuki-sivulle,
kuinka voimme olla avuksi?
Tervetuloa tuki-sivulle,
kuinka voimme olla avuksi?
Aktivoi Verisure Guardian matkapuhelimeesi, jotta voit käyttää palveluitamme myös kodin ulkopuolella.
JÄRJESTELMÄN PERUSTOIMINNOT
Käyttönäppäimistö:
Kytke järjestelmä päälle valitsemalla joko koko- tai osasuojaus. Vahvista valinta koodilla tai avaimenperällä.
Kytke järjestelmä pois päältä pitämällä avaimenperääsi tähden muotoista lukijaa vasten tai näppäilemällä oma käyttökoodisi.
Sovellus:
Saat kytkettyä järjestelmän päälle tai pois painamalla sovelluksen etusivulla olevaa talon kuvaa ja näppäilemällä oman käyttökoodisi.
Verisuren mobiilisovellus mahdollistaa hälytysjärjestelmän käyttämisen etänä. Voit ladata sen veloituksetta App Storesta, Google Playsta tai Windows Phone Storesta.
Mobiilisovellukseen kirjaudutaan samoilla tunnuksilla kuin Omille Sivuille.
Käyttäjiä, käyttökoodeja ja avaimenperiä voit hallita Omilta Sivuilta Käyttäjät-valikon kautta. Valitse käyttäjä, jonka tietoja tahdot muuttaa.
Huom. Omien tietojesi muokkaaminen tapahtuu aina yläpalkin Tili-kohdasta.
Vinkin voit jättää kotisivuillamme osoitteessa: https://www.verisure.fi/suosittele
Kyllä voit. Ole yhteydessä myyntiimme numerossa 010 217 9110 tai sähköpostitse [email protected].
Voit vaihtaa sähköpostiosoitettasi ja puhelinnumeroasi Omilta Sivuilta kohdasta Tili.
OMAT SIVUT JA MOBIILISOVELLUS
Omille Sivuille voit kirjautua osoitteessa: https://verisure.fi/omatsivut
Lukkiutuminen tapahtuu automaattisesti varotoimenpiteenä. Odota 15 minuuttia ja yritä sitten kirjautua uudelleen.
Ole yhteydessä Verisuren asiakaspalveluun numerossa 010 217 9195.
Unohtuneen salasanan voit vaihtaa Omien Sivujen kirjautumissivulta. Sähköpostiosoitteen tulee olla sama, jonka olet rekisteröinyt Omille Sivuille. Salasanan vaihto tehdään sinulle tekstiviestinä tulevan vahvistuskoodin avulla.
Jos olet jo kirjautunut Omille Sivuille, voit vaihtaa salasanasi kohdasta Tili.
Peruutustunnus ja tunnistautumissana on mahdollista vaihtaa kirjautumalla Omille Sivuille. Valitse Asetukset ja sitten kohta Tunnistautumissanat. Jos et ole ottanut Omat Sivut -palvelua käyttöön, ole yhteydessä asiakaspalveluumme numerossa 010 217 9195.
LASKUTUS
Nimenmuutoksista on tehtävä aina kirjallinen ilmoitus laskutukseen sähköpostitse [email protected].
Osoitteenmuutokset voit tehdä itse Omilta Sivuilta kohdasta Asetukset.
Voit tarkastella aiempia laskujasi Omilta Sivuilta kohdasta Laskutushistoria.
Kyllä voit! E-lasku on huoleton ja turvallinen laskutusvaihtoehto. Voit tilata e-laskun helposti omassa verkkopankissasi käyttämällä viimeisimmän Verisure-laskusi viitenumeroa.
SOPIMUKSENI
Voit tehdä muuttoilmoituksen kotisivujemme kautta osoitteessa:
TEKNINEN TUKI
Järjestelmä ilmoittaa huollon tarpeesta itse, mutta järjestelmä on hyvä myös testata vuosittain.
Olemme sinuun yhteydessä, kun sinun on ajankohtaista suorittaa järjestelmäsi vuositesti.
Kun jokin järjestelmän osa vaatii pariston vaihtamista, saat siitä tiedon sähköpostitse. Voit vaihtaa paristot itse. Paristoja voi ostaa verkkokaupastamme (https://mypages.verisure.com/fi/webshop.html).
Ohjeet paristojen vaihtoon löytyvät Omilta Sivuilta Laitteet-osiossa. Valitse laite, johon vaihdat paristot, tämän jälkeen toiminto -> vaihda paristot. Seuraa sivun ohjeita.
Mene Omien Sivujen kautta kohtaan Tee se itse -> Irrota laite. Aseta haluamasi laitteet huoltotilaan, jonka jälkeen voit suorittaa niiden irrotuksen ilman, että siitä aiheutuu sabotaasihälytys. Huom. jos joudut irrottamaan tai siirtämään keskusyksikön, ole aina ensin yhteydessä asiakaspalveluumme puhelimitse 010 217 9195.
Voit muuttaa lemmikkiasetusta Omilta Sivuilta kohdasta Asetukset. Asetuksen käyttö vähentää lemmikistä aiheutuvien turhien hälytysten riskiä.
Voit muuttaa loma-asetuksia Omien Sivujen kautta. Samasta paikasta voit myös ilmoittaa meille mahdollisen väliaikaisen yhteyshenkilön tiedot.
Lyhyt sähkökatko ei aiheuta hälytystä. Hälytysjärjestelmä on akkuvarmennettu, joten se toimii useita tunteja ilman verkkovirtaa. Akku latautuu täyteen keskusyksikön ollessa jälleen takaisin verkkovirrassa.
Hälytysjärjestelmässä on sisäänrakennettu SIM-kortti, jonka avulla järjestelmä käyttää langatonta tiedonsiirtoa, jos laajakaistayhteys ei ole saatavilla.
Verkkokaapelin irrottaminen ja/tai uudelleenkytkeminen ei aiheuta hälytystä. Hälytysjärjestelmä alkaa käyttää uutta laajakaistayhteyttä automaattisesti. Laajakaistayhteyden voit tarkistaa Omilta Sivuilta kohdasta Tila. Tarvittaessa voit päivittää laajakaistan tilan kohdasta Laitteet -> Keskusyksikkö -> Toiminto -> Päivitä laajakaistan tila.
Suosittele meitä, saat vinkkipalkkion.
Saat asiakkuuteen johtavasta vinkistä 10€ alennusta kuukausimaksuista seuraavan 12 kuukauden ajalta.
Yhteystiedot
Asiakaspalvelu, arkisin 8-18
Chatin löydät kirjautumalla Omille Sivuille > Tuki > Ota yhteyttä > Aloita chat
tai Verisure-sovelluksesta > Lisää > Tuki > Ota meihin yhteyttä > Chat
Poikkeusaukioloajat:
6.9. 8-16
5.12. 8-18
6.12 kiinni
7.12 8-18
22.12. 8-16
25-26.12. kiinni
27.12. 8-18
29.12. 8-16
2.1. 8-18
5.1. 8-18
Puheluiden hinnat:
- kiinteän verkon lankaliittymistä ja matkapuhelimesta soitettaessa
8,4 snt/min
Huom. asiakaspalvelun sekä hälytyskeskuksen puhelut nauhoitetaan asiakaspalvelun laadun kehittämistä ja palvelutapahtuman varmentamista varten.
Saatat löytää vastauksen sinua arveluttavaan kysymykseen myös alla olevista linkeistä.
Verisure Oy
Käyntiosoite
Palkkatilanportti 1, 7 krs.
Postiosoite
PL 80, 00241 Helsinki
Y-tunnus
1773522-2