Verisuren oma hälytyskeskus valvoo kotisi turvallisuutta 24/7
Verisuren hälytyskeskus valvoo asiakkaidemme järjestelmiä vuoden jokaisena päivänä vuorokauden ympäri. Hälytysjärjestelmät ovat yhdistetty hälytyskeskukseen, jossa erikoiskoulutettu henkilökuntamme on aina valmiudessa.
Hälytyskeskus reagoi jopa alle 10 sekunnissa
Hälytyskeskuksemme on koko liiketoimintamme sydän. Helsingin Pasilassa sijaitseva hälytyskeskuksemme on valmiina reagoimaan asiakkaidemme hälytyksiin vuorokauden ympäri vuoden jokaisena päivänä. Hälytyskeskuspäivystäjämme käsittelevät kuukausittain noin 25 000 hälytystä.
Hälytyskeskuspäivystäjämme ovat erikoistuneet hälytysten syiden tunnistamiseen ja heillä on laaja asiantuntemus tuotteistamme ja palveluistamme. Hälytykset voivat vaihdella teknisistä hälytyksistä, kuten sähkökatkoista, aina todellisiin palo- ja murtohälytyksiin.
Hälytyksen sattuessa hälytyskeskuspäivystäjä selvittää kamerailmaisimien kuvien sekä puhekeskuksen ääniyhteyden avulla hälytyksen todellisen syyn ja välittää oikean avun paikalle.
Verisuren hälytyskeskuksen tavoitat numerosta 010 217 9100.
Videokamerailmaisin
Yksityisyytesi on turvattu
Verisure varmistaa, että kotisi on suojattu parhaalla mahdollisella tavalla yhdistämällä huipputeknologian ja luotettavat toimintaprosessit.
GuardVision -videokamerailmaisin aktivoituu vain hälytystilanteessa. Kameran käyttö muussa kuin hälytystilanteessa on teknisesti mahdotonta. Näin varmistamme, että hälytyskeskuksen valvonta rajoittuu vain olennaisiin tilanteisiin.
Lisäksi livevideokuva on saatavilla suoraan Verisure-sovelluksessasi, jolloin voit itse seurata tilannetta reaaliajassa – missä ja milloin tahansa. Selkeä videokuva näyttää jopa liikkuvien kohteiden värit ja yksityiskohdat, mikä tuo mielenrauhaa ja varmuutta kaikissa tilanteissa. Aktiivisen hälytyksen yhteydessä et kuitenkaan pysty itse tarkastelemaan videokuvaa, sillä kamerat ovat näissä tilanteissa hälytyskeskuksemme käytössä.
Sinun ei tarvitse huolehtia – me pidämme huolta kodistasi, olitpa itse paikalla tai et.
Puhekeskus
Nopea toiminta turvaa kotisi
Puhekeskuksemme mahdollistaa sen, että livevideokuvan lisäksi hälytyskeskuspäivystäjämme voivat hätätilanteessa ottaa yhteyttä suoraan kotiisi ja puhua siellä olevien ihmisten kanssa. Näin hälytyksen syy voidaan varmentaa mahdollisimman nopeasti ja luotettavasti.
Vakavissa tilanteissa, kuten murron tai tulipalon sattuessa, hälytyskeskus voi lähettää paikalle vartijan ja välittää tiedon tarvittaessa hätäkeskuksen. Mikäli vahinkoja tapahtuu, Verisure huolehtii myös siitä, että kodin turvallisuus palautetaan esimerkiksi järjestämällä lasikorjaajan tai lukkosepän käynnin.
Hälytyskeskus käsittelee kaikki hälytykset
Todelliset hälytykset
Todellisessa hälytystilanteessa, kuten tulipalon tai murron sattuessa, toimimme sekunneissa. Hälytyskeskuspäivystäjä ottaa yhteyttä sinuun tai muihin ilmoitettuihin yhteyshenkilöihin saadakseen tarkan tilannekuvan. Tarvittaessa paikalle hälytetään myös vartijat. Tieto voidaan välittää myös edelleen hätäkeskukseen.
Tekniset viat
Myös tekninen vika voi aiheuttaa hälytyksen. Hälytysjärjestelmä lähettää ilmoituksen esimerkiksi sähkökatkosta tai palovaroittimen paristoviasta. Vikatilanteissa hälytyskeskuksestamme saa tarvittaessa lisätietoja ja neuvoja tilanteen ratkaisemiseksi.
Väärät hälytykset
Toisinaan hälytys aktivoituu vahingossa: perheenjäsenet saattavat unohtaa kytkeä hälytyksen pois päältä, tai ruoanlaitossa voi käydä huono tuuri ja ateria palaa hieman liikaa. Hälytyksen voi kuitenkin perua kätevästi suoraan Verisuren puhekeskuksen kautta, johon hälytyskeskuksemme ottaa yhteyttä tilanteen varmistamiseksi.
Hälytyskeskuksemme käsittelee yli 300 000 hälytystä vuoden aikana

Luvut ajalta maaliskuu 2023 - helmikuu 2024

Luvut ajalta maaliskuu 2023 - helmikuu 2024
Ilmaiset vartijakäynnit
Vartijakäynnit kuuluvat hintaan myös vikahälytystilanteissa
Ympäri vuorokauden toimiva hälytyskeskuksemme reagoi välittömästi hälytykseen ja ryhtyy selvittämään sen syytä. Päivystäjämme arvioivat tilanteen reaaliaikaisen video- ja ääniyhteyden avulla ja lähettävät tarvittaessa vartijan paikalle. Mikäli kyseessä on vahvistettu murto, tieto siirtyy viipymättä myös hätäkeskukseen.
Vartijakäynnit ovat maksuttomia vain palveluun kuuluvissa tilanteissa. Palveluun sisältyvät esimerkiksi murrot, palot, terveydelliset hätätilanteet ja ryöstöt. Sen sijaan palvelu ei kata esimerkiksi tilanteita, joissa suojatulta alueelta täytyy poistaa päihtyneitä tai vastaavassa tilassa olevia henkilöitä.
Verisuren hälytyskeskukselle on myönnetty laatusertifikaatit, jotka vahvistavat Verisuren hälytyskeskuksen olevan ISO 9001:2015 sekä EN 50518 -standardien mukainen.
Usein kysytyt kysymykset hälytyskeskuksesta
Kamerailmaisimemme aktivoituvat vain hälytystilanteessa, eikä hälytyskeskuspäivystäjä voi aktivoida kameraa omatoimisesti. Näin varmistamme, että valvonta rajoittuu vain olennaisiin tilanteisiin.
Verisuren hälytyskeskus on auki 24/7 vuoden jokaisena päivänä.
Verisuren hälytyskeskuksen puhelinnumero on 0102179100.
Todistetusti luotettava turvallisuusalan toimija
.webp)




