Näin toimimme

hälytyksen sattuessa

00.42

SmartPlug och Verisure App ger mer trygghet till ditt hem

Verisuren oma hälytyskeskus valvoo kotisi turvallisuutta

Verisuren hälytyskeskus valvoo asiakkaiden järjestelmiä ympäri vuorokauden, vuoden jokaisena päivänä.

Hälytyksen sattuessa toimimme 30 sekunnissa ja selvitämme hälytyksen syyn. Hälytyksen syyn selvittämiseksi tarvitaan edistyksellisen teknologian lisäksi myös asiantuntemusta ja kokemusta, jotta oikea apu saadaan nopeiten paikalle. Verisuren hälytysjärjestelmät ovat jatkuvasti yhdistettynä Verisuren hälytyskeskukseen, jossa erikoiskoulutettu henkilökuntamme on aina valmiudessa.

Jätä yhteystiedot tai soita 010 217 9110

niin autamme valitsemaan sinulle sopivimman paketin. Yhteystietojen jättäminen ei sido sinua turvajärjestelmän tilaamiseen. 

  • Aukioloajat: Ma - To 9:00 - 21:00, Pe 9:00 - 18:00, La 10:00 - 18:00

Kyllä, olen kiinnostunut

SmartPlug och Verisure App ger mer trygghet till ditt hem

Hälytyskeskuspäivystäjä reagoi 30 sekunnissa

Hälytyskeskuspäivystäjämme käsittelevät kuukausittain noin 20 000 hälytystä.

Hälytyksen sattuessa hälytyskeskuspäivystäjä selvittää kamerailmaisimien kuvien sekä puhekeskuksen ääniyhteyden avulla hälytyksen todellisen syyn ja välittää oikean avun paikalle.

SmartPlug och Verisure App ger mer trygghet till ditt hem

Nopea ja luotettava apu kaksisuuntaisella puheyhteydellä

Uusi puhekeskus mahdollistaa sen, että kuvavarmennuksen lisäksi hälytyskeskuspäivystäjämme voivat hätätilanteessa ottaa yhteyttä suoraan kotiisi ja puhua siellä olevien ihmisten kanssa. Näin hälytyksen syy voidaan varmentaa mahdollisimman nopeasti ja luotettavasti.

 

Hälytyksen sattuessa pystymme heti mitoittamaan tarvittavat toimenpiteet oikein: välitetäänkö paikalle vartijan lisäksi poliisi tai pelastuslaitos?

Yksityisyytesi on turvattu

Verisure käyttää kamerailmaisinta ainoastaan todentaakseen hälytyksen syyn ja ohjatakseen asiaan kuuluvaa apua paikalle. Hälytyksen sattuessa Verisuren kamera ottaa kuvasarjan, jonka avulla Verisuren hälytyskeskuspäivystäjä voi tehdä oikeat toimenpiteet.

 

Hälytyskeskuspäivystäjä ei voi aktivoida kameraa hälytyskeskuksesta käsin, vaan kamera aktivoituu ainoastaan hälytyksessä.

 

Lue lisää kamerailmaisestä.

SmartPlug och Verisure App ger mer trygghet till ditt hem
SmartPlug och Verisure App ger mer trygghet till ditt hem

Palovaroittimet ovat aina toiminnassa

Verisuren älykäs palohälytysjärjestelmä on liitetty hälytyskeskuksen ympärivuorokautiseen valvontaan. Palovaroittimet ovat aina toiminnassa riippumatta siitä, onko murtohälytysjärjestelmä kytkettynä päälle vai pois. Palovaroittimet alkavat kaikki hälyttää samanaikaisesti, jos yksi niistä havaitsee savua. Hälytyskeskuksemme saa tilanteesta tarkan käsityksen kamerailmaisimen lähettämien kuvien ja puheyhteyden avulla.

 

Lue lisää älypalovaroittimesta.

Maksuttomat vartijakäynnit hälytyksen sattuessa

Hälytyksen sattuessa hälytyskeskus aloittaa heti toimenpiteet hälytyksen syyn selvittämiseksi. Välitämme tiedon paikalle tarvittavasta avusta, olipa kyse sitten poliisista tai pelastuslaitoksesta ja lähetämme paikalle myös vartijan. Vartijakäynnit sisältyvät palveluun, eikä niistä veloiteta erikseen.

SmartPlug och Verisure App ger mer trygghet till ditt hem
SmartPlug och Verisure App ger mer trygghet till ditt hem

Hälytysjärjestelmä alentaa usein vakuutusmaksuja

Tiesitkö, että jos kotonasi on murtohälytin, voit saada kotivakuutuksestasi alennusta? Useimmat vakuutusyhtiöt myöntävät lisäalennusta kotivakuutuksestasi, kun valtuutettu hälytyskeskus ottaa kodin hälytysjärjestelmän hälytykset vastaan. Tarkista omalta vakuutusyhtiöltäsi ehdot.

Jätä yhteystiedot tai soita 010 217 9110

niin autamme valitsemaan sinulle sopivimman paketin. Yhteystietojen jättäminen ei sido sinua turvajärjestelmän tilaamiseen. 

  • Aukioloajat: Ma - To 9:00 - 21:00, Pe 9:00 - 18:00, La 10:00 - 18:00

Kyllä, olen kiinnostunut

Yleiskatsaus

Vaihde

010 217 9000
Asiakaspalvelu, arkisin 8-20

010 217 9195
Hälytyskeskus, 24/7

010 217 9100
Myynti

010 217 9110
asiakaspalvelu@verisure.fi

Usein kysyttyä

Ota yhteyttä soittamalla numeroon 0102179110 tai lähetä yhteydenottopyyntö, niin autamme sinua valitsemaan juuri sinun kotiisi sopivan ratkaisun.

Verisure tarjoaa kehittyneen palovaroitusjärjestelmän, joka on varustettu sarjaankytketyillä palovaroittimilla. Ne varoittavat palosta sekä puheäänellä että hälytyssireenillä. Palovaroittimen havaitessa savua, tieto hälytyksestä menee välittömästi hälytyskeskukseemme ja lisäksi saat tekstiviestin hälytyksestä matkapuhelimeesi. Jos kaksi palovaroitinta havaitsee savua samanaikaisesti, hälytyspäivystäjämme ryhtyy välittömiin toimenpiteisiin, vaikka kukaan ei olisi kotona. Palovaroittimet voidaan myös kytkeä yhteen kamerailmaisintemme kanssa. Ne ottavat kuvasarjan palohälytyksen sattuessa ja lähettävät kuvat hälytyskeskukseen. Hälytyksen syyn kuvavarmennus on päivystäjälle lisätyökalu, jotta hän voisi nopeasti ryhtyä oikeisiin toimenpiteisiin.

Hälytyksen tapahtuessa kamerailmaisin aktivoituu ja kuvat lähetetään hälytyskeskukseen. Kuvien avulla päivystäjä voi nopeasti aloittaa oikeat toimenpiteet, lähettää paikalle vartijan tai välittää tiedon
hätäkeskukseen, josta voidaan lähettää paikalle oikeaa apua. Kamerailmaisin ottaa kuvia vain hälytyksen sattuessa eikä sitä voi aktivoida hälytyskeskuksesta, joten se ei loukkaa yksityisyyttäsi.

Hälytyskeskuksemme päivystää ympäri vuorokauden vuoden jokaisena päivänä. Hälytyskeskuksemme on sertifioitu laatustandardin ISO 9001:2008 mukaisesti ja sillä on Finanssialan Keskusliiton hyväksyntä. Hälytyskeskuksemme on erikoistunut valvomaan koteihin asennettuja järjestelmiä ja valvomme vain kohteita, joihin on asennettu omia järjestelmiämme. Päivystäjämme ja muu henkilöstömme ovat
erikoistuneet omiin tuotteisiimme ja palveluihimme, joten he osaavat auttaa asiakkaitamme kaikissa järjestelmiin tai palveluihin liittyvissä asioissa. Saat aina yhteyden hälytyskeskukseemme soittamalla numeroon
010 217 9100.

Sosiaaliset mediat

Facebook