
Verisuren oma hälytyskeskus valvoo kotisi turvallisuutta 24/7
Verisuren hälytyskeskus valvoo asiakkaiden järjestelmiä 24/7. Hälytysjärjestelmät ovat yhdistettynä Verisuren hälytyskeskukseen, jossa erikoiskoulutettu henkilökuntamme on aina valmiudessa.

Hälytyskeskus reagoi 30 sekunnissa
Hälytyskeskuksemme on koko liiketoimintamme sydän. Helsingin Pasilassa sijaitseva hälytyskeskuksemme on valmiina reagoimaan yli 90 000 asiakkaamme hälytyksiin vuorokauden ympäri vuoden jokaisena päivänä. Hälytyskeskuspäivystäjämme käsittelevät kuukausittain noin 25 000 hälytystä.
Hälytykset voivat vaihdella teknisistä hälytyksistä, kuten heikosta paristosta, aina todellisiin palo- ja murtohälytyksiin.
Hälytyskeskuksemme operaattorit ovat erikoistuneita hälytysten syiden tunnistamiseen ja heillä on laaja asiantuntemus tuotteistamme ja palveluistamme.Hälytyksen sattuessa hälytyskeskuspäivystäjä selvittää kamerailmaisimien kuvien sekä puhekeskuksen ääniyhteyden avulla hälytyksen todellisen syyn ja välittää oikean avun paikalle.
Verisuren hälytyskeskuksen tavoitat numerosta 010 217 9100

Videokamerailmaisin
Yksityisyytesi on turvattu
Verisure varmistaa, että kotisi on suojattu parhaalla mahdollisella tavalla yhdistämällä huipputeknologian ja luotettavat toimintaprosessit.
GuardVision -videokamerailmaisin aktivoituu vain hälytystilanteessa, eikä hälytyskeskuspäivystäjä voi aktivoida kameraa omatoimisesti. Näin varmistamme, että valvonta rajoittuu vain olennaisiin tilanteisiin.
Lisäksi livevideokuva on saatavilla suoraan Verisure-sovelluksessasi, jolloin voit itse seurata tilannetta reaaliajassa – missä ja milloin tahansa. Selkeä videokuva näyttää jopa liikkuvien kohteiden värit ja yksityiskohdat, mikä tuo mielenrauhaa ja varmuutta kaikissa tilanteissa.
Sinun ei tarvitse huolehtia – me pidämme huolta kodistasi, olitpa itse paikalla tai et.

Puhekeskus
Nopea toiminta turvaa kotisi
Puhekeskuksemme mahdollistaa sen, että livevideokuvan lisäksi hälytyskeskuspäivystäjämme voivat hätätilanteessa ottaa yhteyttä suoraan kotiisi ja puhua siellä olevien ihmisten kanssa. Näin hälytyksen syy voidaan varmentaa mahdollisimman nopeasti ja luotettavasti.
Vakavissa tilanteissa, kuten murron tai tulipalon sattuessa, hälytyskeskus voi lähettää paikalle vartijan ja hälyttää tarvittaessa hätäkeskuksen. Mikäli vahinkoja tapahtuu, Verisure huolehtii myös siitä, että turvallisuus kotona palautetaan esimerkiksi järjestämällä lasikorjaajan tai lukkosepän käynnin.
Hälytyskeskus käsittelee kaikki hälytykset

Todellinen hälytys
Todellisessa hälytystilanteessa, kuten tulipalon, murtautumisen tai vesivuodon sattuessa, toimimme sekunneissa. Hälytyskeskuksen operaattori ottaa yhteyttä sinuun tai muihin ilmoitettuihin yhteyshenkilöihin saadakseen tilanteesta yleiskuvan. Tarvittaessa hälytetään myös vartijat, poliisi ja pelastuslaitos.

Tekninen hälytys
Hälytys voi käynnistyä myös teknisen vian seurauksena. Sähkökatkos, järjestelmävika tai heikot paristot palovaroittimessa aiheuttavat hälytyskeskuksen ilmoituksen sinulle. Jos et ole paikalla tarkistamassa tilannetta itse, lähetämme vartijan tarkistamaan asian – varmuuden vuoksi.

Väärä hälytys
Toisinaan hälytys käynnistyy vahingossa. Perheenjäsenet saattavat unohtaa kytkeä hälytyksen pois päältä, tai ruoanlaitossa voi käydä huono tuuri ja ateria palaa hieman liikaa. On hyvä, että hälytyksen voi nopeasti vahvistaa tai peruuttaa suoraan puhumalla hälytyskeskukselle Verisure Voice -seinälaitteen kautta.

Ilmaiset vartijakäynnit
Vartijakäynnit kuuluvat hintaan myös vikahälytystilanteissa
Ympäri vuorokauden toimiva hälytyskeskuksemme reagoi välittömästi hälytykseen ja ryhtyy selvittämään sen syytä. Päivystäjämme arvioivat tilanteen reaaliaikaisen video- ja ääniyhteyden avulla ja lähettävät tarvittaessa vartijan paikalle. Mikäli kyseessä on vahvistettu murto, tieto siirtyy viipymättä myös hätäkeskukseen.
Vartijakäynnit ovat maksuttomia vain palveluun kuuluvissa tilanteissa. Palveluun sisältyvät esimerkiksi murrot, palot, terveydelliset hätätilanteet ja ryöstöt. Sen sijaan vartijakäynti ei kata tilanteita, joissa suojatulta alueelta täytyy poistaa päihtyneitä tai vastaavassa tilassa olevia henkilöitä.
Verisuren hälytyskeskukselle on myönnetty laatusertifikaatti, joka vahvistaa Verisuren hälytyskeskuksen toiminnan olevan ISO 9001:2015 -standardin mukainen.
Usein kysytyt kysymykset hälytyskeskuksesta
Verisuren hälytyskeskuksen puhelinnumero on 0102179100
Palkittu hälytysjärjestelmä
Verisuren hälytysjärjestelmä ja älykotiratkaisut tuovat turvaa ja helppoutta arkeesi! Sinun turvallisuutesi, järjestelmämme helppokäyttöisyys, laadukkaat tuotteet ja moderni design ovat innovatiivisen kehitystyömme avaintekijöitä. Tuotteemme sekä palvelumme ovat voittaneet lukuisia palkintoja

Huipputyytyväiset asiakkaat
Verisuren turvapalvelua käyttää jo yli 300 000 suomalaista ja asiakastyytyväisyytemme on alan huippuluokkaa! NPS eli Net Promoter Score* on kansainvälisesti käytetyin asiakastyytyväisyyden mittari, joka kuvaa suositteluhalukkuutta yhden kysymyksen avulla.
*NPS-mittari: 0-30 hyvä tulos, 30-70 todella hyvä ja 70-100 erinomainen tulos.

Vakavaraisuutta 30v kokemuksella
Olemme toimineet Suomessa jo 30 vuoden ajan ja olemme taloudellisesti vahva ja vakavarainen yritys. Voit siis luottaa siihen, että olemme turvanasi jatkossakin.
Olemme saaneet Kauppalehden Kestomenestyjät 2011–2024-sertifikaatin. Menestysluokitus edellyttää, että yritys on taloudellisen suorituskykynsä perusteella koko maan ja oman toimialansa parhaimmistoa.

Palkittua designia ja helppokäyttöisyyttä
Verisuren tuotteiden muotoilu ja järjestelmän helppokäyttöisyys on tunnustettu useilla arvostetuilla palkinnoilla.
GuardVision Pro™ -videokamerailmaisimemme on voittanut Red Dot -palkinnon edistyksellisestä teknologiasta ja sulavasta muotoilusta.