2016-10-17

”Kuulen asiakkaan äänestä, kun olen onnistunut auttamaan”

Esittelemme blogissamme henkilöitä palveluidemme taustalla ja annamme kasvot äänille puhelimessa. Asiakasneuvottelija ja tiiminvetäjä Jenna Perunka, 27, kokee suurimman onnistumisen tunteen, kun tietää parantaneensa asiakkaan turvallisuuden tunnetta.

 

Mitä tehtäviä työhösi Verisuren In-House Salesissa kuuluu?

 

Työskentelen Telebooking-tiimissä, missä vastataan verkkosivujemme ja muiden kanavien kautta tulleisiin asiakasyhteydenottoihin. Palvelemme asiakkaita puhelimitse, sähköpostitse sekä verkkosivujemme chatissä ja varaamme heille aikoja kodinturvakartoitukseen sekä kerromme kodin suojaamisesta. Tiiminvetäjänä jaan tehtävät tiimin kesken ja pidän huolen siitä, että asiakasneuvottelijat pystyvät tekemään työtään parhaalla mahdollisella tavalla. Lisäksi koulutan uudet työntekijämme.

 

Mikä työssäsi on parasta?

 

Kodin ja perheen turvallisuus on tärkeimpiä asioita maailmassa ja tuntuu hienolta työskennellä yrityksessä, joka parantaa suomalaisten turvallisuutta ja turvallisuuden tunnetta. Työskentelemme hyvin intiimillä alueella. Joskus meille tulee puheluita, joissa asiakkaan äänestä voi aistia turvattomuuden tunteen. Kun pystyn auttamaan asiakasta ja huomaan, että hän on helpottunut, tiedän onnistuneeni.

 

Työssäni Verisurella on ehdottomasti parasta myös työkaverini. Puhallamme yhteen hiileen, ja minulle tulee todella hyvä mieli, kun näen tiimiläisteni onnistuvan. Jokaisena päivänä on tunne, että onpa mukava tulla töihin.

 

Mitä teit ennen Verisurelle tuloa ja miten päädyit nykyiseen työhösi?

 

Tein töitä Verisuren palveluiden parissa ensimmäisen kerran vuonna 2012, kun menin Oulun paikalliselle Verisuren franchising-yrittäjälle työharjoitteluun. Kun muutin Helsinkiin hain Verisuren pääkonttorille töihin ja etenin Telebooking-tiimin vetäjäksi.

 

Koulutukseltani olen tradenomi ja opiskellut markkinointia sekä johtamista. En ikinä ajatellut päätyväni myyntityöhön, mutta mitä enemmän olen työskennellyt myynnin parissa sitä paremmaksi huomaan siinä tulevani. Huomaan myös, että kokemuksen ja onnistumisten kertyessä pidän myyntityöstä yhä enemmän.

 

Kenelle voisit suositella työtä asiakasneuvottelijana tiimissänne?

 

Tarvitsemme hyvin monenlaisia ihmisiä, koska asiakkaammekin ovat kaikki erilaisia. Positiivisuudesta, ulospäinsuuntautuneisuudesta, myyntihenkisyydestä ja pilkkeestä silmäkulmassa on tiimissämme varmasti hyötyä.

 

Verisuren In-House Sales -tiimiin haetaan nyt uusia asiakasneuvottelijoita. Jos kiinnostuit tehtävästä, niin lue lisää.


  

 

Ei kategorioita valittu

Kommentit
Kirjoita kommentti
Kirjoita kommentti




Verisure tarjoaa kodinturvaa. Hälytyskeskuksemme valvoo kotiasi murroilta, paloilta ja vesivahingoilta ympäri vuorokauden. Kaikkiin hälytysjärjestelmimme kuulu ympärivuorokautinen hälytyskeskuvalvonta. Hälytyksen sattuessa toimimme 30 sekunnissa ja varmistamme oikeat toimenpiteet kameroiden kuvien sekä ainutlaatuisen puhekeskuksen ääniyhteyden avulla.

 

Tämä on Verisure Suomen virallinen blogi.